Technical Support & Service
Technische ondersteuning by CRYONiQ
Eën van onze kern principes is de beste service te bieden aan onze klanten en hun benodigdheden te begrijpen. Dat is waarom we veel aandacht besteden aan servicing en ondersteuning moch een probleem zich voordoen. We werken nauw samen met onze partners en leveranciers om te verzekeren dat de cryotherapie apparatuur dat wij leveren in lijn is met alle voorschriften en normen en in goed funktionele staat is. We bieden begeleiding en assistentie aan klanten vanf het eerste contact tot dag aan dag operatie.
Onze Service bevat:
- Standaard Garantie van 24 maanden op alle WBC produkten, startend van dag van installatie.
- Reactie binnen 24 uur, beoordeling van fout vereist deelname van de operateur of persoon verantwoordelijk voor ondehoud
- Afhankelijk van de schaal van de stoornis, voldoende actie en bezoek ter plekke om het op te lossen.
- Voorraad van reserve onderdelen onderhouden voor snelle vervanging.
- Wi-Fi ingeschakelde diagnosis, bijwerkingen en reparatie.
- Kleine stoornis oplossing en support beschikbaar via telefoon, emails of Skype.
Aanvullende Service opties verkrijgbaar voor een bedrag:
- Jaarlijkse inpectie van het apparatuur.
- Verlengde Garantie.
- Risico Beoordeling door vaklieden.
Mocht u technische stoornissen ervaren met uw apparatuur, Klik hier, alstublieft om ons detailleerd rapport te sturen, email ons direct aan support@cryoniq.nl of bel onze service technici +421 915 761 803